Την ανάγκη να ζητήσει συγγνώμη από τον κόσμο του για το γεγονός πως η ομάδα δεν πέτυχε τους στόχους της αισθάνθηκε ο ΠΑΟΚ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Με απολογιστικό μήνυμα στα social media η ΠΑΕ ΠΑΟΚ είπε «αντίο» στη φετινή σεζόν και τόνισε πως θα γίνουν όλες οι κινήσεις ώστε η ομάδα να γίνει ξανά πρωταγωνίστρια.
Αναλυτικά:
Η χρονιά τελείωσε δυστυχώς όχι με τον τρόπο που θέλαμε όλοι μας.
Αισθανόμαστε την ανάγκη να ζητήσουμε συγνώμη από όλους τους φιλάθλους της ομάδας που δεν καταφέραμε να πετύχουμε τους στόχους μας.
Το βέβαιο είναι ότι θα προχωρήσουμε σε όλες τις απαραίτητες κινήσεις ώστε την επόμενη σεζόν να επιστρέψουμε πιο δυνατοί και να κάνουμε τον ΠΑΟΚ μας, ξανά πρωταγωνιστή.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ