Το τραγούδι του Ηλιόπουλου στη φιέστα της ΑΕΚ!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το… χατήρι στους φιλάθλους της ΑΕΚ έκανε ο Μάριος Ηλιόπουλος, οι οποίοι του ζήτησαν να τραγουδήσει στη φιέστα του 14ου πρωταθλήματος κι εκείνος το έκανε!
Κόσμος της ΑΕΚ στον Ηλιόπουλο – «Αν δεν τραγουδήσεις, δεν φεύγουμε από εδώ!»
Ο ισχυρός άντρας της ομάδας φώναξε στον αγωνιστικό χώρο τον Γιάννη, έναν φίλαθλο του συλλόγου, που έγραψε το τραγούδι «Νικητής»!
Όπως γνωστοποίησε ο ίδιος ο Ηλιόπουλος, ο Γιάννης έγινε οπαδός της Ένωσης φέτος και έγραψε το συγκεκριμένο τραγούδι, αφιερώνοντάς του.
Ακολούθως, εκείνος ζήτησε από τον κόσμο στο γήπεδο να το τραγουδήσει μαζί του…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ