Αναλυτικά όσα δήλωσε ο προπονητής του Παναθηναϊκού:
«Θεωρώ ότι στα πρώτα 30 λεπτά ελέγχαμε το παιχνίδι χωρίς ο αντίπαλος να κάνει ευκαιρίες. Δύο λάθη μας όμως έδωσαν την ευκαιρία στον αντίπαλο να μας φέρει σε πολύ δύσκολη κατάσταση. Μου άρεσε πολύ η αντίδραση των παικτών μου στο δεύτερο ημίχρονο. Πιστεύαμε ότι μπορούσαμε να γυρίσουμε το παιχνίδι. Στο τέλος της ημέρας κρατάω την αντίδραση. Είναι κρίμα ο τρόπος που δεχτήκαμε τα γκολ. Αλλά είμαι χαρούμενος για την αντίδραση των παικτών μου.
Ιδεατό δεν είναι αυτό που έχουμε κάνει. Ο Παναθηναϊκός είναι για να διεκδικεί τρόπαια. Όταν ήρθαμε ο στόχος ήταν να μπούμε στην τετράδα. Το καταφέραμε, η ομάδα έφτασε στους «8» του Europa League και στον ημιτελικό του Κυπέλλου. Θεωρώ ότι πλέον ξέρουμε καλύτερα το ρόστερ και ότι του χρόνου θα πάμε πολύ καλύτερα».