Ο Στέλιος Μανωλάς σχολίασε τον παροξυσμό στις τάξεις των φιλάθλων της ΑΕΚ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της Ένωσης αναφέρθηκε στην παρουσία χιλιάδων φιλάθλων της ομάδας στην τελευταία προπόνηση, πριν τον αγώνα με τον Ολυμπιακό στην «Αγιά Σοφιά» και υπογράμμισε πως θα γίνει η πρώτη ομάδα παγκοσμίως, η οποία θα κόβει εισιτήρια και στις προπονήσεις.
Ο Μανωλάς έγραψε: «Tι κάνει ο κόσμος; Μόνο στην ΑΕΚ γίνονται αυτά. Θα είναι η μόνη ομάδα στο κόσμο που θα κόβει εισιτήρια και στις προπονήσεις».
Το σχετικό ποστάρισμα:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ