Οι δηλώσεις του στην Ώρα των Πρωταθλητών και τον Αποστόλη Νταλούκα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αστέρα και Κηφισιά, έμειναν ισόπαλες χωρίς τέρματα, στην Τρίπολη, για την 9η αγωνιστική των play-outs, με τον Νικολάι Άλχο να δηλώνει:
“Θέλαμε σήμερα να τελειώσουμε τη σεζόν, είμαι περήφανος για τους συμπαίκτες μου. Είχαμε ευκαιρίες, πάμε στο επόμενο ματς.
Αναφορικά με την πίεση, έχουμε διαρκώς τις τελευταίες εβδομάδες. Δεν θα είναι κάτι διαφορετικό. Πρέπει να σκοράρουμε και να κερδίσουμε το παιχνίδι. Όλοι είναι κουρασμένοι, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία, πρέπει να το αφήσουμε πίσω και να παλέψουμε”
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ