Πρωινή προπόνηση για τον ΟΦΗ του Χρήστου Κόντη, στο πλαίσιο της αναμέτρησης με τον Βόλο (17/05, 17:00, MC Novasports.gr).

Ολοκληρώθηκε η προπόνηση του ΟΦΗ υπό τις οδηγίες του Χρήστου Κόντη εν όψει της αναμέτρησης με τον Βόλο (17/05, 17:00, MC Novasports.gr) για την 6η Αγωνιστική των playoffs 5-8 της Stoiximan Super League.

Το πρόγραμμα του Έλληνα τεχνικού περιλάμβανε ασκήσεις τακτικής και τελειώματα φάσεων. Ο Μπόρχα Γκονθάλεθ συμμετείχε σε μέρος της προπόνησης, ενώ ατομικό ακολούθησαν οι Ηλίας Χατζηθεοδωρίδης και Γιάννης Χριστόπουλος.

Η επόμενη προπόνηση των Κρητικών είναι προγραμματισμένη για το Σάββατο 16 Μαΐου στις 11:00 και έπειτα ο Κόντης θα ανακοινώσει την τελευταία αποστολή του ΟΦΗ.