Ευχάριστα ήταν τα νέα για τον Μιχάλη Γρηγορίου την Παρασκευή, καθώς ο Κάρλες Πέρεθ επέστρεψε σε κανονικό ρυθμό προπονήσεων.

Ο ποδοσφαιριστής του Άρη άφησε πίσω του τον τραυματισμό που τον ταλαιπώρησε το προηγούμενο διάστημα και τέθηκε στη διάθεση του Έλληνα τεχνικού. Επίσης, ο Γρηγορίου είδε και τον Νόα Σούντμπεργκ να προπονείται κανονικά και να είναι διαθέσιμος για τον αγώνα με τον Λεβαδειακό την ερχόμενη Κυριακή. Από εκεί και πέρα, ο Φαμπιάνο Λέισμαν συνέχισε το πρόγραμμα θεραπείας. Οι υπόλοιποι παίκτες του Άρη προπονήθηκαν χωρίς προβλήματα στο γήπεδο «Κλ. Βικελίδης», με το πρόγραμμα να περιλαμβάνει προθέρμανση, τακτική και τελειώματα φάσεων για το ένα γκρουπ και αποκατάσταση για το άλλο. Η προετοιμασία για το ματς με τους Βοιωτούς θα ολοκληρωθεί το Σάββατο με μια τελευταία προπόνηση.