Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο Μάρκο Νίκολιτς έχει εισηγηθεί θετικά για την παραμονή του Αργεντινού παίκτη στο ρόστερ της ομάδας και τη νέα αγωνιστική περίοδο. Ο Σέρβος τεχνικός θεωρεί πως ο έμπειρος παίκτης μπορεί να δώσει λύσεις στην ομάδα του με την ποιότητά του και τη νέα σεζόν.
Παράλληλα, θέλει να παραμείνουν στο ρόστερ οι παίκτες, οι οποίοι υπολογίζονται και να γίνουν ποιοτικές προσθήκες, εν όψει και της συμμετοχής στο Champions League. Ο 35χρονος ποδοσφαιριστής είναι θετικός στο ενδεχόμενο παραμονής στο ρόστερ της Ένωσης και τη νέα σεζόν. Από αυτό αναμένεται να αποχωρήσουν οι Γκρούγιτς, Γιόνσον και Κάλενς, ενώ ανοιχτό παραμένει το μέλλον του Ζοάο Μάριο, ο οποίος ανήκει στην Μπεσίκτας. Για τον Πορτογάλος παίκτη θα υπάρξουν επαφές με την τουρκική ομάδα.