Για τις πιο δύσκολες στιγμές της πορείας του στον Παναθηναϊκό μίλησε ο Γκούμας!

Σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο Offside Stories, ο Γιάννης Γκούμας αναφέρθηκε στα δύσκολα χρόνια της αποχώρησής του από τον Παναθηναϊκό, μιλώντας ανοιχτά για το κλίμα που είχε διαμορφωθεί τότε γύρω από το πρόσωπό του.

Ο παλαίμαχος αμυντικός άφησε «αιχμές» για τον τρόπο με τον οποίο –όπως υποστήριξε– επιχειρήθηκε να πληγεί η εικόνα και η υπόληψή του, προκειμένου να δικαιολογηθεί η απομάκρυνσή του από το «τριφύλλι».

«Με έλεγαν ρουφιάνο για να χτυπήσουν τον Βαρδινογιάννη. Έπρεπε να βάλουν μια στάμπα ότι εγώ είμαι ο ρουφιάνος για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. O Τεν Κάτε με αδίκησε με τη συμπεριφορά του», σημείωσε ο Γκούμας!

Το βίντεο: