Παραμένει γεμάτο το απουσιολόγιο του Μιχάλη Γρηγορίου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Άρης επέστρεψε από τον Βόλο, όπου επικράτησε 2-1 της τοπικής ομάδας για την 5η αγωνιστική των Playoffs 5-8 και έστρεψε την προσοχή του στην επόμενη υποχρέωση με αντίπαλο τον Λεβαδειακό, όμως τα προβλήματα δεν μειώθηκαν.
Ο Κάρλες Πέρεθ ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα, ενώ οι Φαμπιάνο Λέισμαν και Νόα Σούντμπεργκ, από την πλευρά τους, έκαναν θεραπεία.
Από εκεί και πέρα, στη σημερινή προπόνηση οι παίκτες του Άρη χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ. Πρόγραμμα αποθεραπείας και αποκατάστασης για όσους αγωνίστηκαν κόντρα στον Βόλο, ασκήσεις ενεργοποίησης με passing game και παιχνίδια (υψηλής έντασης) σε μικρούς χώρους για τους υπόλοιπους.
Αύριο, Παρασκευή, η προπόνηση είναι προγραμματισμένη για το πρωί στο Κλεάνθης Βικελίδης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ