Τι ανέφερε στα κανάλια Novasports και τον Γιώργο Βασιλείου.

Μετά το ισόπαλο, 1-1, μεταξύ ΠΑΟΚ και ΑΕΚ, για την 5η αγωνιστική των πλέι-οφ της Stoiximan Super League, ο Τζέιμς Πένραϊς, δήλωσε:

“Κάναμε πολύ καλό πρώτο ημίχρονο. Ο αντίπαλος στο δεύτερο προσπάθησε να μας δημιουργήσει ευκαιρίες. Προσέξαμε στην άμυνα, προηγηθήκαμε. Είμαστε απογοητευμένοι που δεν πήραμε τη νίκη.

Αν πήραμε το πρωτάθλημα το κάναμε γιατί σε κάθε παιχνίδι διεκδικούμε τους τρεις βαθμούς, αυτό θα κάνουμε και στο επόμενο ματς.

Όταν ήρθα στην ΑΕΚ, είχαμε πει με τον προπονητή ότι θα διεκδικήσουμε όλους τους στόχους. Στην Ευρώπη κάναμε μια καλή πορεία, μπορούσαμε και περισσότερα.

Ανυπομονώ για τη φιέστα.”