Τα είπαν οι δυο τους στα αποδυτήρια...
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μία ιδιαίτερη στιγμή εκτυλίχθηκε μετά το τέλος της αναμέτρησης ανάμεσα σε ΠΑΟΚ και ΑΕΚ, με τους Αντρέ Βιεϊρίνια και Ζοάο Μάριο να έχουν συνομιλία στα αποδυτήρια της Τούμπας.
Οι δύο Πορτογάλοι έμειναν στο γήπεδο για περισσότερα από δέκα λεπτά μετά τη λήξη του αγώνα, συζητώντας σε πολύ καλό κλίμα.
Όπως φαίνεται, οι Βιεϊρίνια και Ζοάο Μάριοδιατηρούν πολύ καλές σχέσεις, κάτι που φάνηκε και από τον θερμό τρόπο με τον οποίο τα είπαν μετά το τέλος της αναμέτρησης ανάμεσα σε ΠΑΟΚ και ΑΕΚ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ