Οι αντιδράσεις μετά το 1-1 στο Αγρίνιο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η ΑΕΛ, παρά το γεγονός ότι προηγήθηκε στο ματς με τον Παναιτωλικό, περιορίστηκε στην ισοπαλία και βρίσκεται σε δύσκολη βαθμολογική θέση.
Οι παίκτες των «βυσσινί», μετά το σοκ της ισοφάρισης στις καθυστερήσεις, κατευθύνθηκαν προς την εξέδρα όπου βρίσκονταν οι φιλοξενούμενοι οπαδοί.
Τόσο οι ποδοσφαιριστές, όσο και οι φίλοι των Θεσσαλών, ήταν «παγωμένοι» μετά την εξέλιξη του αγώνα, με μόνο κάποιους από τους φιλάθλους να απευθύνονται στους παίκτες, ζητώντας τους να παλέψουν στα ματς που απομένουν.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ