Ο τεχνικός της Κηφισιάς, Σεμπάστιαν Λέτο, σε δηλώσεις στου μετά το τέλος του αγώνα με τον Ατρόμητο και την ήττα που γνώρισε η ομάδα του με 0-3, έκανε τον απολογισμό της σεζόν.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο κόουτς της Κηφισιάς μετά την βαριά εντός έδρας ήττα:
«Μετά από το 0-3 δεν είχα πολλά πράγματα που μπορούσα να κάνω. Δεν ήταν το αποτέλεσμα που θέλαμε με τόσα παιδιά που ήρθαν σήμερα να μας δουν εδώ. Δεν είναι κάτι απλό να μένεις στην κατηγορία τρεις αγωνιστικές πριν το τέλος. Είμαι πραγματικός περήφανος για όλους τους ποδοσφαιριστές και το σταφ. Είχαμε μια φανταστική σεζόν πέρσι, αλλά και φέτος. Θέλω να σταθώ ξανά στο επιτελείο μου με Έλληνες ανθρώπους. Κάθε παιχνίδι είναι σημαντικό για εμάς, θα προσπαθήσουμε να μείνουμε όσο πιο ψηλά γίνεται».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ