Όσα ανέφερε στα κανάλια Novasports και τον Γιώργο Αργυρόγλου.

Μετά την ήττα του Πανσερραϊκού από τον Αστέρα, με 1-0, για την 8η αγωνιστική των πλέι-άουτ της Stoiximan Super League, ο βοηθός προπονητή των Σερραίων, Σεμπάστιαν Βέγκα, δήλωσε:

“Πιστεύουμε ότι παλέψαμε μέχρι το τέλος και θα θα θέλαμε να πάρουμε το λιγότερο έναν βαθμό. Από τον Νοέμβριο είναι δύσκολα τα πράγματα, το ξέρουμε, αλλά θα παλέψουμε μέχρι το τέλος.”