Ο Άρης εξασφάλισε και επίσημα την αδειοδότησή του για τη σεζόν 2026-27, καθώς εγκρίθηκε ο φάκελος που είχε καταθέσει στην αρμόδια επιτροπή της ΕΠΟ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Άρης εξασφάλισε και επίσημα την αδειοδότησή του για τη σεζόν 2026-27, καθώς εγκρίθηκε ο φάκελος που είχε καταθέσει στην αρμόδια επιτροπή της ΕΠΟ.
Με σχετική ενημέρωση, η «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ γνωστοποίησε πως ολοκληρώθηκε θετικά η διαδικασία, γεγονός που επιτρέπει στον σύλλογο να κάνει μεταγραφές χωρίς περιορισμούς ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Στην ενημέρωσή της, η ΠΑΕ Άρης ανέφερε χαρακτηριστικά:
«Σήμερα εγκρίθηκε κανονικά ο φάκελος αδειοδότησης της ΠΑΕ από την αρμόδια επιτροπή της ΕΠΟ για συμμετοχή σε εγχώριες και ευρωπαϊκές διοργανώσεις τη σεζόν 2026-27».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ