Το μήνυμα του Χακίμ Σαχαμπό για την κατάκτηση του πρωταθλήματος από την ΑΕΚ.

Η ΑΕΚ ύστερα από τρία χρόνια επέστρεψε στο… ρετιρέ της Stoiximan Super League, κατακτώντας το πρωτάθλημα για 14η φορά στην ιστορία της. Ο Χακίμ Σαχαμπό έκανε ανάρτηση στο Instagram και έστειλε το δικό του μήνυμα στον κόσμο της Ένωσης.

«Δεν υπάρχει λέξεις να περιγράψουν αυτό το συναίσθημα. Σε ευχαριστώ οικογένεια της ΑΕΚ», έγραψε ο νεαρός μέσος.

Θυμίζουμε ότι ο 20χρονος αποκτήθηκε τον περασμένο Γενάρη και έχει υπογράψει συμβόλαιο για τρία χρόνια με την ΑΕΚ ως το καλοκαίρι του 2029. Τη φετινή σεζόν ο Σαχαμπό μέτρησε μόλις μία συμμετοχή στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος.

Δείτε την ανάρτηση: