Θετικά νέα για τον Λουτσέσκου στην προπόνηση της Δευτέρας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο ΠΑΟΚ μετά την ισοπαλία με τον Ολυμπιακό εκτός έδρας, επέστρεψε στις προπονήσεις.
Ο δικέφαλος, επικεντρώνει πλέον την προσοχή του στην κατάκτηση της δεύτερης θέση και η προετοιμσία για το ματς με την ΑΕΚ στην Τούμπα, ξεκίνησε.
H προπόνηση της Δευτέρας (11.05) περιελάμβανε δουλειά στο γυμναστήριο και την πισίνα για όσους βρέθηκαν στην αρχική 11άδα στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» και προπόνηση στο γήπεδο για τους υπόλοιπους, με προθέρμανση, rondo, παιχνίδια κατοχής και δίτερμα για τους υπόλοιπους.Οι Γιώργος Γιακουμάκης και Χόρχε Σάντσεζ προπονήθηκαν κανονικά με την ομάδα, ενώ οι Μαντί Καμαρά και Ντέγιαν Λόβρεν υποβλήθηκαν σε θεραπεία.Την Τρίτη (12.05) ο ΠΑΟΚ θα προπονηθεί στις 17:00.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ