Η πρώτη ανάρτηση του Μάρκο Νίκολιτς στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος ως τεχνικός της ΑΕΚ.

Η ΑΕΚ είναι πρωταθλήτρια για 14η φορά στην ιστορία της μετά τη νίκη επί του Παναθηναϊκού στη Νέα Φιλαδέλφεια, αλλά και την ισοπαλία του Ολυμπιακού με τον ΠΑΟΚ στο Φάληρο.

Μια μέρα μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος ο Μάρκο Νίκολιτς έκανε την πρώτη του ανάρτηση στον λογαριασμό του στο Instagram με το μότο του. «Παλέψτε, πιστέψτε, μην τα παρατάτε ποτέ!», έγραψε ο Σέρβος τεχνικός και συνόδεψε τη λεζάντα με πολλές πανηγυρικές φωτογραφίες.

Δείτε την ανάρτηση του: