Ο Ράφα Μπενίτεθ δεν είχε στη διάθεσή του οκτώ παίκτες, οι οποίοι έμειναν εκτός κανονικού προγράμματος. Συγκεκριμένα, οι Γιώργος Κάτρης και Ρενάτο Σάντσες έκαναν ατομικό πρόγραμμα, ενώ οι Τάσος Μπακασέτας, Σβέριρ Ίνγκασον, Φακούντο Πελίστρι, Τιν Γεντβάι, Σίριλ Ντέσερς και Μούσα Σισοκό ακολούθησαν πρόγραμμα θεραπείας.
Από εκεί και πέρα, όσοι παίκτες του «τριφυλλιού» αγωνίστηκαν πάνω από 45 λεπτά στο ματς με την ΑΕΚ έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι προπονήθηκαν κανονικά. Το πρόγραμμα αφιερώθηκε σε προθέρμανση, ανάπτυξη παιχνιδιού, τελειώματα φάσεων και παιχνίδι στο μισό γήπεδο. Οι «πράσινοι» θα ολοκληρώσουν την προετοιμασία τους για το ματς της Τετάρτης, με μια τελευταία προπόνηση την Τρίτη, μετά το τέλος της οποίας θα ανακοινωθεί η αποστολή. Σε αυτή θα βρίσκεται ο Ερνάντεθ, ο οποίος εξέτισε την ποινή του στο ματς της Νέας Φιλαδέλφειας.