Μόνο οι κάτοχοι των καρτών διαρκείας θα έχουν δικαίωμα εισόδου στην αναμέτρηση του Βόλου ΝΠΣ με τον Άρη.

Αυτό ανακοίνωσε η διοίκηση της ομάδας της Μαγνησίας, εν όψει της αναμέτρησης στο Πανθεσσαλικό Στάδιο την ερχόμενη Τετάρτη.

Η ανακοίνωση του Βόλου αναφέρει: «H ΠΑΕ Βόλος ενημερώνει ότι για τον αγώνα Βόλος – Άρης (Τετάρτη 13/5/26, 17.00, Πανθεσσαλικό στάδιο) δεν θα εκδοθούν εισιτήρια αγώνα.

Ως εκ τούτου δικαίωμα εισόδου στο Πανθεσσαλικό στάδιο θα έχουν μόνο οι κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας.

Επιπλέον, ενημερώνουμε ότι η είσοδος όλων των κατόχων διαρκείας θα γίνεται από την κεντρική πύλη».