Ο Άκης Ζήκος αφιέρωσε την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος στον Δημήτρη Χατζηχρήστο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ τόνισε πως ο αείμνηστος ηγέτης της Original ήταν ο μόνος που είχε ενώσει τους φιλάθλους της ομάδας και ένα κομμάτι κάθε τίτλου του ανήκει.
Ο Ζήκος έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: «Δικό σου Αρχηγέ, αφιερωμένο καρμικά! Μην ανησυχείς για τα παιδιά σου! Είμαστε όλοι παρόντες και σε ευχαριστούμε, γιατί μόνο εσύ μας ένωσες και θα μας ενώνεις για πάντα. Το κάθε πρωτάθλημα, θα είναι μισό δικό σου, πρωταθλητής στις καρδιές μας, απλά πρωταθλητής!».
Το σχετικό ποστάρισμα:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ