Ο ΠΑΟΚ κατάφερε να παραμείνει αήττητος στα φετινά του ματς κόντρα στον Ολυμπιακό, μετά το 1-1 για την τέταρτη αγωνιστική των play off στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης».

Ο «Δικέφαλος» του Βορρά είχε επικρατήσει 2-1 στην Τούμπα, στο ματς του πρώτου γύρου του πρωταθλήματος. Στη συνέχεια νίκησε 2-0 στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» για τα προημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδος, ενώ στο ματς του δευτέρου γύρου του πρωταθλήματος απέσπασε ισοπαλία 0-0 στο Φάληρο. Στα φετινά lay off οι «ασπρόμαυροι» επικράτησαν 3-1 στην Τούμπα, ενώ πήραν ισοπαλία 1-1 στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης». Αυτή είναι η πρώτη φορά, που ο ΠΑΟΚ κατάφερε να παραμείνει αήττητος σε όλες τις αναμετρήσεις του με τον Ολυμπιακό, μέσα σε μια σεζόν.