Ο Μάριος Ηλιόπουλος γιόρτασε την κατάκτηση του πρωταθλήματος σε νυχτερινό κέντρο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο ισχυρός άνδρας της ΑΕΚ πήγε στο μαγαζί, όπου εμφανίζονται οι Ζόζεφιν και Νίκος Απέργης και δε δίστασε να ανέβει στη σκηνή. Μάλιστα, τραγούδησε το «Αγάπα με» και στη συνέχεια φώναξε το σύνθημα «forzaΑΕΚάρα».
Το σχετικό βίντεο:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ