Το σχόλιο του γκολκίπερ της ΑΕΚ μετά το πρωτάθλημα!

Ο Θωμάς Στρακόσα εξέφρασε τη χαρά και τη συγκίνησή του μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος από την ΑΕΚ!

ΑΕΚ: Το γλέντι στα αποδυτήρια με τα… μάτια του Κοϊτά (video)

Αναλυτικά όσα είπε:

«Τελείωσε το μαρτύριο των τελευταίων εβδομάδων. Το αξίζαμε, ο κόσμος βοήθησε πολύ γιατί δυσκολευτήκαμε. Έπρεπε να γίνει έτσι, γιατί εμείς ήμασταν η καλύτερη ομάδα. Κάποιες αρνητικές σκέψεις πέρασαν όταν βρεθήκαμε πίσω στο σκορ, αλλά ευτυχώς ισοφαρίσαμε γρήγορα, ο κόσμος μας έσπρωξε και βάλαμε το γκολ στα τελευταία λεπτά.

Πιστέψαμε από την αρχή σε όλη την πορεία και ο κόσμος πίστεψε στην ομάδα. Ήταν καλύτερο που δεν μας είχαν στα φαβορί, μετά το Νοέμβριο παίζαμε καλύτερα και δείξαμε ότι είμαστε η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Είναι το πρώτο μου πρωτάθλημα στην Ελλάδα και ελπίζω να μην είναι το τελευταίο»