Το δικό του μήνυμα μετά την κατάκτηση του 14ου πρωταθλήματος της ΑΕΚ έστειλε ο Χαβιέρ Ριμπάλτα, εκφράζοντας τη συγκίνησή του για τη μεγάλη επιτυχία της Ένωσης.
ΑΕΚ: Το γλέντι στα αποδυτήρια με τα… μάτια του Κοϊτά (video)
Ο αθλητικός διευθυντής της ομάδας ευχαρίστησε όλους όσοι συνέβαλαν στην πορεία προς την κορυφή, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στους ποδοσφαιριστές, το προπονητικό επιτελείο και τον κόσμο της ομάδας, που στάθηκε δίπλα στην ΑΕΚ σε όλη τη διάρκεια της σεζόν.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Είμαι ευτυχισμένος, είναι ένα συναίσθημα που δύσκολα περιγράφεται με λόγια. Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο, τον προπονητή και όλο τον κόσμο. Όλοι έκαναν μια σπουδαία δουλειά προκειμένου η ΑΕΚ να στεφθεί πρωταθλήτρια. Θα πάμε να γιορτάσουμε αυτό το αποτέλεσμα».