Το μήνυμα του Μάριου Ηλιόπουλου μετά την κατάκτηση του πρωτάθληματος από την ΑΕΚ!

Το δικό του μήνυμα μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος από την ΑΕΚ έστειλε με δηλώσεις του ο Μάριος Ηλιόπουλος.

ΑΕΚ: Το γλέντι στα αποδυτήρια με τα… μάτια του Κοϊτά (video)

«Χωρίς σύστημα, χωρίς κάτω από το τραπέζι. Ζήτω η ΑΕΚ, αποδείξαμε πως η νεολαία μπορεί να ονειρεύεται», ήταν μερικές από τις ατάκες του ισχυρού άντρα της Ένωσης!

Αναλυτικά:

«Δείξαμε σε χιλιάδες οπαδούς τέσσερις λέξεις για ενθύμιο: Υπομονή, επιμονή, πίστη και πάθος. Αυτό απέδειξε η ΑΕΚ σε όλη της την πορεία. Αυτή η νίκη είναι αφιερωμένη στον ξεριζωμένο λαό από τη Μικρά Ασία, από την Κωνσταντινούπολη.

Καταφέραμε και ξεριζώσαμε τα κυκλώματα και τα συστήματα, όλη τη βρωμιά, με το ευ αγωνίζεσθαι. Πέρσι γελούσαν, κορόιδευαν, αυτή είναι η μεγάλη νίκη. Το πρωτάθλημα το μάγκικο, χωρίς κυκλώματα, χωρίς συστήματα, αφιερωμένο σε όλη τη νεολαία για ένα καλύτερο αύριο.

Τα νέα παιδιά έξω από βρωμιές και λάσπες. Αφιερωμένο στον ξεριζωμένο λαό από τη Μικρά Ασία και την Κωνσταντινούπολη και στα νέα παιδιά, να μπορούν να οραματιστούν, έξω από τα συστήματα.

Και εσείς οι δημοσιογράφοι να προάγετε τον αθλητισμό και όχι τα κουτσομπολιά και τις βρωμιές. Να είστε καθαροί, να λέτε το δίκαιο ώστε να μπορέσει αυτή η χώρα να πάει μπροστά, αλλιώς δεν θα πάμε μπροστά. Η νεολαία μπορεί να ονειρεύεται, να έχει στόχους, να διεκδικεί με το νοητό σπαθί της. Ζήτω η ΑΕΚ, ζήτω η νεολαία, ζήτω όλοι οι οπαδοί που αγαπούν το ευ αγωνίζεσθε. Όλοι στη νέα προσπάθεια, στη νέα σελίδα που ανοίξαμε.

Προφανώς οι πρωταγωνιστές σήμερα είναι οι παίκτες, είναι ο Νίκολιτς, είναι ο Ριμπάλτα, είμαστε όλοι. Γιατί ήμασταν μια γροθιά απέναντι σε αυτό το δύσκολο έργο, με ψυχική δύναμη, σαν λιοντάρια, σαν αετοί που πετάνε ψηλά και δεν μας σταματάει κανείς».