Μετά τη λήξη του αγώνα οι φίλαθλοι της ΑΕΚ μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο για να πανηγυρίσουν το πρωτάθλημα. Ο Μάριος Ηλιόπουλος έκανε τον γύρο του θριάμβου με κασκόλ: «υπομονή, επιμονή, πίστη, πάθος».

Η ΑΕΚ επικράτησε 2-1 του Παναθηναϊκού στη Νέα Φιλαδέλφεια και σε συνδυασμό την ισοπαλία στο Φάληρο πήρε το 14ο πρωτάθλημα στην Ιστορία της.

Μετά τη λήξη του αγώνα οι φίλαθλοι της Ένωσης μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο για να πανηγυρίσουν μαζί με την ομάδα την επιστροφή στον θρόνο της Super League ύστερα από τρία χρόνια.

Μάλιστα ο ισχυρός άνδρας της ομάδας, Μάριος Ηλιόπουλος, έκανε τον γύρο του θριάμβου κρατώντας ένα κασκόλ που έγραφε: «υπομονή, επιμονή, πίστη, πάθος».