Τι δήλωσε στην Ώρα των Πρωταθλητών και τον Άκη Κουζούλη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μετά το φινάλε της αναμέτρησης, ο Κρέσιμιρ Κρίζμανιτς, δήλωσε:
“Παίξαμε πολύ άσχημα. Μπήκαμε στο ματς πολύ αργά και είχε ήδη φτάσει στο τέλος του το παιχνίδι. Ως Κυπελλούχοι έχουμ θέσει υψηλά τον πήχη. Σήμερα δεν παίξαμε ως Κυπελλούχοι.
Πρέπει να κερδίσουμε τα εναπομείναντα δύο παιχνίδια και να μην χαλάσουμε την εικόνα που έχουμε ως Κυπελλούχοι”!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ