Τι ανέφερε στην Ώρα των Πρωταθλητών και τον Ευγένιο Δαδαλιάρα.

Ο Άρης επικράτησε του ΟΦΗ Betsson στο Κλεάνθης Βικελίδης με 3-1, για την 4η αγωνιστική του ομίλου της Stoiximan Super League για τις θέσεις 5-8.

Μετά το φινάλε της αναμέτρησης, ο Γιώργος Αθανασιάδης, δήλωσε:

“Επιτέλους, μπορεί να είναι αργά, αλλά χαμογελάμε, γιατί έχουμε θετική εικόνα. Το σημαντικό είναι να τελειώσουμε το πρωτάθλημα με νίκες. Είναι μια αδιάφορη κατάσταση, αλλά δεν τα παρατήσαμε, βάλαμε εγωισμό. Είμαστε πιο φρέσκοι και με βάση τον προπονητή, έχουμε κίνητρο. Το σημαντικό πλέον είναι ότι σκοράρουμε.”