Τι ανέφερε στην Ώρα των Πρωταθλητών και τον Ευγένιο Δαδαλιάρα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μετά το φινάλε της αναμέτρησης, ο Γιώργος Αθανασιάδης, δήλωσε:
“Επιτέλους, μπορεί να είναι αργά, αλλά χαμογελάμε, γιατί έχουμε θετική εικόνα. Το σημαντικό είναι να τελειώσουμε το πρωτάθλημα με νίκες. Είναι μια αδιάφορη κατάσταση, αλλά δεν τα παρατήσαμε, βάλαμε εγωισμό. Είμαστε πιο φρέσκοι και με βάση τον προπονητή, έχουμε κίνητρο. Το σημαντικό πλέον είναι ότι σκοράρουμε.”
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ