Τι δήλωσε στην Ώρα των Πρωταθλητών και τον Άκη Κουζούλη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μετά το φινάλε της αναμέτρησης, ο Τιάγκο Ρομάνο, δήλωσε:
“Δεν πήγε όπως το περιμέναμε, αντιμετωπίζαμε μια καλή ομάδα. Δεν βγήκε το πλάνο μας. Δεν είναι ότι δεν υπάρχει κίνητρο. Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε και θα έρθουν καλύτερα αποτελέσματα. Κάθε μέρα στις προπονήσεις πρέπει να δίνουμε το καλύτερο που μπορούμε.
Εγώ είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. προσπαθώ να είμαι στο κλίμα και να κατακτήσω τους στόχους. Ο κόουτς μου έχει δείξει ότι με εμπιστεύεται και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό.”
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ