Γνωστή η ενδεκάδα του Μιχάλη Γρηγορίου για την αναμέτρηση του Άρη με τον ΟΦΗ (10/05, 17:00, Novasports Prime), στο πλαίσιο της 4ης Αγωνιστικής για τα playoffs 5-8 της Stoiximan Super League.

Ο Μιχάλης Γρηγορίου ανακοίνωσε την ενδεκάδα του Άρη απέναντι στον ΟΦΗ (10/05, 17:00, MC Novasports.gr), ο Έλληνας τεχνικός επέλεξε σύστημα 4-2-3-1 με τον Αθανασιάδη κάτω από τα γκολπόστ.

Τετράδα στην άμυνα με τους Φαντιγκά, Φαμπιάνο, Ρόουζ, Φρίντεκ από τα δεξιά προς τα αριστερά. Αμυνατικά χαφ οι Ράτσιτς και Γένσεν. Στις πτέρυγες ο Γκάρε δεξιά και ο Ροντίγκες αριστερά. Στην κορυφή της επίθεσης ο Κουαμέ και πίσω από τον σέντερ φορ ο Πέρεθ.

Δείτε την ενδεκάδα: