Ανάρτηση στα social media από τον προπονητή της ΑΕΚ, Μάρκο Νίκολιτς, εν όψει της αναμέτρησης με τον Παναθηναϊκό (10/05, 19:30, MC Novasports.gr).

Στη Νέα Φιλαδέλφεια η ΑΕΚ υποδέχεται τον Παναθηναϊκό (10/05, 19:30, MC Novasports.gr), στο πλαίσιο της 4ης Αγωνιστικής για τα playoffs 1-4 της Stoiximan Super League. Στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram o Μάρκο Νίκολιτς έστειλε μήνυμα εν όψει του αθηναϊκού ντέρμπι. «Play Off 4/6… συνέχισε… βήμα βήμα…», έγραψε ο Σέρβος τεχνικός.

Θυμίζουμε ότι η ΑΕΚ είναι στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα και στο +6 από ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό. Η Ένωση χρειάζεται νίκη απέναντι στον Παναθηναϊκό και ισοπαλία στην αναμέτρηση του Φαλήρου, προκειμένου να πανηγυρίσει το πρωτάθλημα δύο αγωνιστικές πριν το φινάλε.

Δείτε την ανάρτηση του: