Ο ΠΑΟΚ έστειλε το μήνυμά του για τη γιορτή της μητέρας, μέσω των social media.

Οι «ασπρόμαυροι» αναφέρουν στο ποστάρισμά τους: «Μια αγκαλιά που μας δίνει δύναμη… Ένας φάρος που μας οδηγει…

Αγάπη, θυσία και φως που δε σβήνει… Χρόνια πολλά σε όλες τις μητέρες του κόσμου…»

Το σχετικό ποστάρισμα: