Ο Ρασβάν Λουτσέσκου δεν έκρυψε τη βαθιά απογοήτευσή του μετά την ήττα του ΠΑΟΚ από τον ΟΦΗ σήμερα (25/4) στο Πανθεσσαλικό, στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας. Ο προπονητής του “Δικέφαλου” τόνισε μετ’ επιτάσεως ότι αυτό που βιώνει η ομάδα του είναι κάτι σκοτεινό, ότι γενικώς περιδιαβαίνει μέσα σε μια σκοτεινή περίοδο…
Στις δηλώσεις του στην Cosmote έπειτα από τη λήξη του αγώνα, είπε: “Είναι μια σκοτεινή νύχτα για εμάς… Γενικώς, μια σκοτεινή περίοδος… Ξεκινήσαμε σήμερα τον αγώνα με πολύ καλές συνθήκες, αλλά δεν διατηρήσαμε τον έλεγχο του αγώνα στη συνέχεια. Χάσαμε την αυτοπεποίθησή μας και τον έλεγχο του ρυθμού. Δεχτήκαμε γκολ χωρίς ο ΟΦΗ να κυριαρχεί”.
Και συνέχισε: “Καταφέραμε να ισοφαρίσουμε στο τέλος του δευτέρου ημιχρόνου και μετά κάναμε δώρο ένα κόρνερ, από το οποίο προήλθε το πέναλτι για τον ΟΦΗ. Είναι μια ντροπιαστική ήττα. Είναι καταστροφική όλη αυτή η περίοδος για εμάς. Ο τρόπος που ηττηθήκαμε στο προηγούμενο παιχνίδι πρωταθλήματος και τώρα στον τελικό του Κυπέλλου, όλη αυτή η ιστορία με τους τραυματισμούς, όλα αυτά είναι καταστροφικά”.