Στη συνάντηση παραβρέθηκε και ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Γιάννη Βρούτσης, ο οποίος δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για το αίσιο τέλος της συγκεκριμένης υπόθεσης. Τη σύμβαση για λογαριασμό του «Δικέφαλου» του Βορρά υπέγραψε η Μαρία Γκοντσάροβα.
Ο Βρούτσης δήλωσε στο περιθώριο των υπογραφών της σύμβασης: «Επιτρέψτε μου να κάνω μία δήλωση με τη μορφή τίτλου της σημερινής συνάντησης. Το φιλόξενο, πολλά υποσχόμενο και σε πλήρη εξέλιξη αναβάθμισης Καυτανζόγλειο υποδέχεται με ανοιχτές τις πόρτες και την αγκαλιά του, τον ιστορικό και εμβληματικό ΠΑΟΚ για πρώτη φορά θεσμικά και επίσημα. Το κάνουμε ενσυνείδητα, γιατί ο ΠΑΟΚ είναι μία μεγάλη ομάδα, χρειάζεται την αρωγή της Πολιτείας, την είχε και θα την έχει. Όπως είπα στην κυρία Γκοντσάροβα, θα είμαστε σε ότι χρειαστεί κοντά τους».