Τα συγχαρητήρια της ΠΑΕ Ολυμπιακός για την πρόκριση του μπασκετικού τμήματος στο F4 της Euroleague!

Ο μπασκετικός Ολυμπιακός επικράτησε 3-1 της Ρεάλ Μαδρίτης στη σειρά των playoffs της Euroleague και θα βρεθεί για 4η συνεχόμενη χρονιά στο F4 της διοργάνωσης. Το μεγάλο “ερυθρόλευκο” γεγονός δεν έμεινε ασχολίαστο απ’ τα social media της ΠΑΕ Ολυμπιακός, η οποία έδωσε συγχαρητήρια στην ομάδα μπάσκετ με την ακόλουθη ανάρτηση: