Τα συγχαρητήρια της ΠΑΕ Ολυμπιακός για την πρόκριση του μπασκετικού τμήματος στο F4 της Euroleague!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο μπασκετικός Ολυμπιακός επικράτησε 3-1 της Ρεάλ Μαδρίτης στη σειρά των playoffs της Euroleague και θα βρεθεί για 4η συνεχόμενη χρονιά στο F4 της διοργάνωσης. Το μεγάλο “ερυθρόλευκο” γεγονός δεν έμεινε ασχολίαστο απ’ τα social media της ΠΑΕ Ολυμπιακός, η οποία έδωσε συγχαρητήρια στην ομάδα μπάσκετ με την ακόλουθη ανάρτηση:
Συγχαρητήρια στην ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού μας για την πρόκριση στο Final Four της Euroleague! / Congratulations to @Olympiacos_BC for qualifying to the Final Four of the @EuroLeague! 🔴⚪️
— Olympiacos FC (@olympiacosfc) May 1, 2025
#Olympiacos #Basketball #Piraeus #Final4 #Euroleague #Europe #Greece pic.twitter.com/eMRg16344n
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ