Η Καλλονή κλείνει τη σεζόν με έντονη δραστηριότητα στις υπηρεσίες Τύπου τόσο εντός, όσο και εκτός γηπέδου. Η ομάδα της Μυτιλήνης μπορεί να έρχεται απ’ τη football league, ωστόσο και στο δημοσιογραφικό κομμάτι, ανταπεξήλθε δυναμικά στις απαιτήσεις και το επίπεδο της Superleague. Και όλα αυτά μακριά απ’ το χώρο εργασίας της ομάδας Τύπου του συλλόγου, με αρκετές δυσκολίες να προκύπτουν κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Η Καλλονή ομιλεί Αγγλικά!
Στον αέρα είναι πλέον η αγγλική έκδοση της ιστοσελίδας της ΠΑΕ Καλλονή, όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να διαβάζουν στην αγγλική γλώσσα όλα τα νέα της ομάδας της Μυτιλήνης, χρήσιμες πληροφορίες για την Καλλονή, τα βιογραφικά των παικτών, του τεχνικού team και των μελών της διοίκησης, καθώς και τα ρόστερ των μικρότερων ομάδων. Η αγγλική έκδοση του aelk.gr, με περιεχόμενο που συνεχώς ανανεώνεται και εμπλουτίζεται, απευθύνεται σε αγγλόφωνους που ζουν στη χώρα μας, στον διεθνή αθλητικό Τύπο και στους εκτός Ελλάδας φιλάθλους που παρακολουθούν τα ποδοσφαιρικά δρώμενα της χώρας.
Like στην Καλλονή!
Η Καλλονή έκλεισε την πρώτη της σεζόν στη Superleague πανηγυρίζοντας την παραμονή στην κορυφαία κατηγορία, αν και αγωνίστηκε μακριά απ’ τη φυσική της έδρα. Το ενδιαφέρον λοιπόν για την ομάδα της Λέσβου ήταν μεγάλο από ντόπιους και όχι μόνο φίλους της και αυτό αποδεικνύεται απ’ τις επισκέψεις στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου. Συγκεκριμένα σημειώθηκαν 86.000 μοναδικές επισκέψεις στην ιστοσελίδα της ΑΕΛ Καλλονής το χρόνο που πέρασε, ενώ είχε και 21.000 μοναδικές επισκέψεις ανά μήνα. Ο μέσος όρος παραμονής στο site ήταν 2:26 και κατατάσσεται στην όγδοη θέση ανάμεσα στους χρόνους παραμονής των επίσημων site των ομάδων που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα. (Πηγή: Google Analytics & Alexa). Η ΑΕΛ Καλλονής διατηρεί έντονη παρουσία στα Social Media και χαρακτηριστικό είναι πως τα likes που έχει συγκεντρώσει ως σήμερα (περίπου 13.200) την φέρνουν στην πέμπτη θέση ανάμεσα στις υπόλοιπες των υπόλοιπων ομάδων της Superleague.