Όπως κάθε σημαντική επιτυχία του ποδοσφαιρικού τμήματος έτσι κι η κατάκτηση του πρωταθλήματος επηρεάζει σημαντικά τις πωλήσεις στην μπουτίκ της ομάδας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όπως κάθε σημαντική επιτυχία του ποδοσφαιρικού τμήματος έτσι κι η κατάκτηση του πρωταθλήματος επηρεάζει σημαντικά τις πωλήσεις στην μπουτίκ της ομάδας. Ο υπεύθυνος του τμήματος μάρκετινγκ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Λάζαρος Μπαξεβάνος, φιλοξενήθηκε στον ραδιοφωνικό σταθμό «Arena fm 89,4», όπου κι αναφέρθηκε σε πολλά και σημαντικά στοιχεία για τον τομέα ευθύνης του. Αναλυτικά …
Για την κίνηση που έφερε το πρωτάθλημα στη μπουτίκ: «Μετά τη δημιουργία της νέας μπουτίκ, τα τελευταία έξι χρόνια, αυτό που γίνεται τώρα είναι ανεπανάληπτο. Έχουμε δει αυξημένη κίνηση μετά από μεγάλες νίκες και κατακτήσεις κυπέλλων, αλλά αυτό που γίνεται τώρα δεν έχει προηγούμενο. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι θα πουλήσουμε περισσότερες από 2000 λαμπάδες, αριθμό διπλάσιο από πέρσι. Έχει γίνει ρεκόρ πωλήσεων, ο κόσμος αγοράζει τα πάντα. Έχουμε πάρα πολλές παραγγελίες από το εξωτερικό. Από τη Γερμανία, τις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Αυστραλία».
Για το αν είναι παγκόσμιο φαινόμενο οι επιτυχίες να φέρνουν πωλήσεις: «Η υπερβολή είναι χαρακτηριστικό των Ελλήνων και των οπαδών μας. Όταν γίνεται μια μεγάλη μεταγραφή, οι πρώτες φανέλες που τυπώνονται είναι μ΄ αυτό το όνομα. Διαχρονικά έχουμε δει, βέβαια, ότι πουλάμε φανέλες με το προφίλ του παίκτη. Για να καταλάβετε το ρεκόρ στις φανέλες φέτος το έχει ο Βιεϊρίνια. Στις παιδικές φανέλες, όμως, το έχει ο Πέλκας. Γιατί το προφίλ του είναι διαφορετικό. Και στις κυρίες ο Πασχαλάκης. Φέτος κάναμε ρεκόρ πωλήσεων στις φανέλες τερματοφύλακα. Ο καθένας υποστηρίζει το προφίλ του και έχει συγκεκριμένο τάργκετ γκρουπ. Αυτό γίνεται και στο εξωτερικό».
Για το τι θα βρει κάποιος στη μπουτίκ για το πρωτάθλημα: «Έχουμε κάθε μέρα σολντ άουτ από αντικείμενα. Θα βρείτε το t shirt που φόρεσε η ομάδα, θα βρείτε μπρελόκ, κασκόλ, θερμαινόμενες κούπες. Περιμένουμε ότι τα προϊόντα με θέμα το πρωτάθλημα θα πωλούνται μέχρι τα Χριστούγεννα».
Για τις τιμές: «Τα t – shirt κοστίζουν 15 και 25 ευρώ. Έχει κούπες με δέκα και δώδεκα ευρώ. Έχουμε λαμπάδες που μπορεί να τις πάρει ο κόσμος με 7 και 10 ευρώ. Έχει λαμπάδες που συνοδεύονται από δώρα, όπως για παράδειγμα με παιδικές φανέλες και εκεί οι τιμές είναι διαφορετικές».
Για το σκουφί του Λουτσέσκου: «Είχε πολύ μεγάλη κίνηση. Το εκμεταλλευτήκαμε δυο φορές., Μια φορά όταν είχε φορέσει το σκουφί της αθλητικής εταιρείας που μας ντύνει και στη συνέχεια όταν έβαλε ένα σκουφί γκρι χρώματος, και έγινε σύνθημα από τον κόσμο. Ξεπουλήσαμε και τις δυο φορές».
Για το πόσες φανέλες έχει διαθέσει συνολικά η μπουτίκ: «Έχουμε δώσει 14.000 φανέλες. Σ΄ αυτές, βέβαια, δεν συμπεριλαμβάνονται οι παιδικές».
Για τη φανέλα της επόμενης αγωνιστικής περιόδου: «Θα έχουμε πάλι τέσσερις φανέλες. Οι τρεις βασικές, μια ριγέ, μια με ανοικτό χρώμα και μια με σκούρο. Και μια φανέλα έκπληξη. Συνεχίζουμε με την ίδια εταιρεία. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, το ίδιο και αυτοί».
Για τον απολογισμό της χρονιάς: «Εμπορικά σε ότι αφορά τα προϊόντα του ΠΑΟΚ είναι πολύ ανεβασμένες οι πωλήσεις. Αλλά και στα άλλα κομμάτια του τμήματος μου, υπάρχει αύξηση. Για παράδειγμα είχαμε αύξηση 30% με 40% στις χορηγίες».
Για το τι θα γίνει με τη μπουτίκ όταν ο ΠΑΟΚ αφήσει τη Τούμπα: «Εργαζόμαστε σε ένα διαφορετικό πλάνο. Θα δούμε τι θα κάνουμε. Δεν θα μείνει, πάντως, μόνο μια μπουτίκ».
Για το τι θα γίνει με τη μπουτίκ όταν ο ΠΑΟΚ αφήσει τη Τούμπα: «Εργαζόμαστε σε ένα διαφορετικό πλάνο. Θα δούμε τι θα κάνουμε. Δεν θα μείνει, πάντως, μόνο μια μπουτίκ».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ