Με τα νέα δεδομένα, η Ρόμα γίνεται από τις πιο εμπορικές ποδοσφαιρικές ομάδες του κόσμου 

Σε άλλα επίπεδα, εξωπραγματικά για τα ελληνικά δεδομένα κινείται το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο.

Η συγκεκριμένη αναφορά γίνεται αποκλειστικά για την Ρόμα, μια ομάδα που πλέον τείνει να συναγωνιστεί τις πιο εμπορικές του κόσμου, ακολουθώντας απλές κινήσεις.

Η αγοραπωλησία των «τζιαλορόσι» από αμερικάνικο fund (το 83,3% του μετοχολογίου πουλήθηκε στην Friedkin Group) τους απογειώνει, σε πολλαπλά επίπεδα και όχι μόνο οικονομικά κάτι άλλωστε που είναι και το ζητούμενο.

Οι «πρωτευουσιάνοι» εκμεταλλευόμενοι την απήχηση του Φραντσέσκο Τότι ξεκίνησαν στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας το «χτίσιμο» της αυτοκρατορίας τους από τις ΗΠΑ στηριζόμενοι κυρίως στην τρίτη γενιά Ιταλών μεταναστών.

Το εγχείρημα έπιασε και η Ρόμα απογειώθηκε εμπορικά στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.

Περνώντας ο καιρός, οι πωλήσεις των προϊόντων της ομάδας μέσω e-shop αυξήθηκαν κατακόρυφα και σήμερα και τα νούμερα στον ισολογισμό της εταιρείας προκαλούν… ζάλη.

Το επόμενο βήμα των πρώην μεγαλομέτοχων των “πρωτευουσιάνων”, ήταν να πιάσουν τις αγορές της Ασίας και της Αυστραλίας.

Η Ρόμα έδινε το παρόν σε όλα τα μεγάλα καλοκαιρινά τουρνουά στις δύο ηπείρους, τις περισσότερες φορές με διαφορετικά πρόσωπα κρατώντας μόνο κάποιες από τις… φίρμες της στον βασικό κορμό. 

Οι ακόλουθοι της Ρόμα στα social media έφτασαν και ξεπέρασαν τα 50.000.000 και η απήχηση του συλλόγου στα πέρατα του κόσμου ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Τα νούμερα έχουν συνεχόμενα αυξητική τάση.

Οι νέοι επενδυτές δίνουν 591 εκ. ευρώ για την ολοκλήρωση της συμφωνίας και την αγορά των μετοχών, ενώ προσβλέπουν να καλύψουν το ποσό της επένδυσης τους με την ολοκλήρωση του νέου γηπέδου της ομάδας τους, τα έργα του οποίου προς το παρόν έχουν «παγώσει». 

Το συγκεκριμένο θέμα θεωρείται κομβικής σημασίας από τους νέους αγοραστές, που με το «καλημέρα» επιδιώκουν να τρέξουν τις διαδικασίες προκειμένου σε εύλογο χρονικό διάστημα να ολοκληρώσουν ένα έργο πνοής για την Ιταλική πρωτεύουσα.

Όλα αυτά γίνονται σε μια χώρα σίγουρα όχι «αγγελικά πλασμένη», αλλά εκεί όπου οι ομάδες σέβονται τον πελάτη τους και αν μη τι άλλο προσπαθούν να ανταποδώσουν στον κόσμο, προσφέροντας θέαμα, σύγχρονα και μοντέρνα γήπεδα και κάνοντας σημαντικά βήματα σε όλους τους τομείς.

Βασική τους επιδίωξη, να βάλουν σε δεύτερη μοίρα το θέμα της διαιτησίας και η αλήθεια είναι ότι τα έχουν καταφέρει αρκετά καλά, αν και εχθρός του καλού είναι πάντα το… καλύτερο.