Η αποστολή της Εθνικής Ελλάδος αναχώρησε το πρωί της Τετάρτης για τη Στοκχόλμη, εν όψει του φιλικού με τη Σουηδία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η ελληνική ομάδα θα αντιμετωπίσει τους Σκανδιναβούς την Πέμπτη. Στην αποστολή συμπεριλήφθηκε για πρώτη φορά ο Κυζιρίδης, ενώ σε αυτή επέστρεψε ο Ανδρούτσος. Εκτός είναι οι Κωνσταντέλιας, Καρέτσας, Μπακασέτας, Ιωαννίδης και Γιαννούλης. Οι διεθνείς θα προπονηθούν στις 19:00 στη Στοκχόλμη, ενώ στις 18:15 θα διεξαχθεί η συνέντευξη Τύπου του Ιβάν Γιοβάνοβιτς.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ