Ως βασικό μέρος επέκτασης και ανάπτυξης του brand της βλέπει την Ινδία η Μπαρτσελόνα σύμφωνα με τον γενικό διυθυντή της για τον σχεδιασμό σε Ασία και Ειρηνικό, Τζόρντι Καμπς.

Με πληθυσμό άνω του 1,3 δισεκατομμυρίων ανθρώπων η Ινδία είναι δεύτερη πολυπληθέστερη χώρα στον κόσμο και το γεγονός αυτό δεν περνά απαρατήρητο για τη Μπαρτσελόνα και την παγκόσμια επέκταση που επιδιώκει.
 
Η διοργάνωση του παγκοσμιου κυπέλλου U17 της ΦΙΦΑ που έλαβε χώρα στη Ινδία το 2017 έδειξε πως υπάρχει μεγάλη προοπτική ποδοσφαιρικής ανάπτυξης και ενδιαφέροντος για το άθλημα.

Η Μπαρτσελόνα τρέχει ήδη στη χώρα τρεις ακαδημίες και είναι μια από τις πολλές ευρωπαϊκές ομάδες που έχουν κάνει αυτό το βήμα με σκοπό την περαιτέρω εμπορική ανάπτυξη του ονόματός της. 

“Η Μπαρτσελόνα έχει ανοίξει τρία κέντρα στη χώρα. Η ανάπτυξη του ποδοσφαίρου της Ινδίας και η επιτυχία του Παγκοσμίου Κυπέλλου U-17 ετών που πραγματοποιήθηκε στην Ινδία το 2017 ήταν απολύτως ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη του αθλητισμού στη χώρα”, ανέφερε σε συνέντευξή του ο Καμπς και πρόσθεσε:

“Όχι μόνο συγκέντρωσε παγκόσμια κάλυψη και προσέλκυσε νέους ανθρώπους της Ινδίας, αλλά βοήθησε επίσης στην ανάπτυξη υποδομών, στην αναβάθμιση του προσωπικού και στην μεταφορά γνώσεων για την διοργάνωση μεγάλων ποδοσφαιρικών εκδηλώσεων. Πιστεύουμε ότι θα παίξουμε ρόλο στην ανάπτυξη του ποδοσφαίρου και στην χώρα”.

“Φαίνεται να υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον. Δεν είναι τόσο φιλόδοξο πρόγραμμα όσο η ανάπτυξη που πρότεινε ο Πρόεδρος Σι Τσιπίνγκ στην Κίνα, για παράδειγμα, αλλά σίγουρα είναι μια ισχυρή πρωτοβουλία για την αύξηση της δημοτικότητας του αθλήματος”.

 Πέρυσι, η La Liga ανακοίνωσε επίσης μια συμφωνία ορόσημο με το Facebook, επιτρέποντας στους θεατές στην Ινδία να παρακολουθήσουν, δωρεάν, αγώνες στις επόμενες τρεις αγωνιστικές περιόδους.