Ο Αντουάν Γκριεζμάν αποχαιρέτησε τους φιλάθλους της Ατλέτικο Μαδρίτης και παράλληλα ζήτησε συγχώρεση.

Ο Γάλλος παίκτης θα συνεχίσει την καριέρα του στο MLS, με την Ορλάντο Σίτι. Εμφανώς συγκινημένος, ο έμπειρος ποδοσφαιριστής απευθύνθηκε στους φιλάθλους των «ροχιμπλάνκος» και τους ζήτησε να τον συγχωρέσουν, που είχε αποχωρήσει από την ομάδα τους για να συνεχίσει την καριέρα του στην Μπαρτσελόνα.

Ο Γκριεζμάν είπε χαρακτηριστικά: «Παρακαλώ συγχωρέστε με. Ήμουν νέος και έκανα λάθος που πήγα στη Μπαρτσελόνα. Δεν κατάλαβα την αγάπη που είχα εδώ. Κατάλαβα το λάθος μου και έκανα τα πάντα για να επιστρέψω και να την απολαύσω εδώ. Δεν κέρδισα τη La Liga ή το Champions League, αλλά η αγάπη σας είναι αυτό που μετράει».