Ο Ισπανός προπονητής δεν έκρυψε την απογοήτευσή του για την ήττα 2-0 από την Μπαρτσελόνα, η οποία συνδυάστηκε με την κατάκτηση του πρωταθλήματος από τους Καταλανούς. Παράλληλα, δήλωσε πως καταλαβαίνει την απογοήτευση που υπάρχει στους «μερένχες» και συμπλήρωσε πως το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να στρέψουν την προσοχή τους στο μέλλον.
Αρχικά, ο Αρμπελόα δήλωσε: «Πρέπει να βάλουμε την ομάδα πάνω από το άτομο και να έχουμε ένα πολύ σαφές όραμα. Αυτό είναι το σημείο εκκίνησης για εμένα. Έχουμε αφήσει πολλούς βαθμούς να χαθούν σε αγώνες που δεν μπορούσαμε να χάσουμε και δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό».
Και συμπλήρωσε στη συνέχεια: «Καταλαβαίνουμε την απογοήτευση και την απογοήτευση που πρέπει να νιώθουν οι οπαδοί για αυτήν την σεζόν. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε, είναι να δουλέψουμε και να κοιτάξουμε το μέλλον, να μάθουμε από όλα τα λάθη μας εφέτος. Η Ρεάλ Μαδρίτης πάντα ανακάμπτει: έχουμε πέσει πολλές φορές και έχουμε ξανασηκωθεί άλλες τόσες».
Επίσης, ο Ισπανός προπονητής τόνισε: «Έχουμε μια εξαιρετική ομάδα, από την οποία μπορούμε να πάρουμε περισσότερα. Οι τελευταίοι μήνες δεν ήταν εύκολοι, με πολλούς βασικούς παίκτες να απουσιάζουν. Ο σύλλογος θα προσπαθεί πάντα να βελτιώνεται, αλλά έχουμε μια ομάδα πολύ καλών παικτών, τους οποίους θα ήθελε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή ομάδα».