Σε συζητήσεις με το νέο της χορηγό, τη σουηδική εταιρεία Spotify, βρίσκεται η Μπαρτσελόνα, προκειμένου να διατηρήσει το λογότυπο της Unicef στο πίσω μέρος της φανέλας της.

Σε συζητήσεις με το νέο της χορηγό, τη σουηδική εταιρεία Spotify, βρίσκεται η Μπαρτσελόνα, προκειμένου να διατηρήσει το λογότυπο της Unicef στο πίσω μέρος της φανέλας της.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα της Καταλονίας «Mundo Deportivo», η Μπαρτσελόνα απευθύνθηκε στην Spotify, καθώς θα είναι ο κύριος χορηγός και η μεγαλύτερη πηγή διαφημιστικών εσόδων για τον σύλλογο.

Ήδη έχουν αναφερθεί ετήσια έσοδα έως και 60 εκατομμυρίων για καθένα από τα επόμενα τέσσερα χρόνια, αλλά σήμερα το RAC1 επισήμανε ότι θα μπορούσαν να εισαχθούν 280 εκατομμύρια για τρία χρόνια σχέσης μεταξύ του συλλόγου και της σουηδικής εταιρείας.

Η συμφωνία των “μπλαουγκράνα” με τους Σουηδούς επεκτείνεται και στο γήπεδο, το οποίο πιθανότατα θα μετονομαστεί σε Camp Nou Spotify.