Η Gillette, η κορυφαία μάρκα για την ανδρική περιποίηση παγκοσμίως, ανακοίνωσε πως ο Lionel "Leo" Messi είναι ο πρωταγωνιστής στη νέα διεθνή της καμπάνια γύρω από το ποδόσφαιρο.

Η Gillette, η κορυφαία μάρκα για την ανδρική περιποίηση παγκοσμίως, ανακοίνωσε πως ο Lionel “Leo” Messi είναι ο πρωταγωνιστής στη νέα διεθνή της καμπάνια γύρω από  το ποδόσφαιρο. Κεντρικό θέμα της καμπάνιας είναι η «Ατσάλινη Δύναμη” μια έννοια που συνοψίζει το πάθος και την ψυχική αντοχή που απαιτείται από τους παίκτες και τους φιλάθλους, ώστε να οδηγούν τις ομάδες τους στη νίκη. Η Gillette ορίζει ως «Ατσάλινη Δύναμη» την ψυχική ανθεκτικότητα, την ακλόνητη αποφασιστικότητα και τη θέληση για τη νίκη. Στο κέντρο της ιστορίας της Gillette βρίσκεται η επιμονή και το κουράγιο που διαθέτει κάποιος προκειμένου να προχωρά μπροστά και να αποδίδει το καλύτερο. Είναι αυτό που έχει εμπνεύσει την καινοτομία, την υπεροχή των προϊόντων και τη διαρκή επιτυχία. Η Gillette αναγνωρίζει ότι το ποδόσφαιρο είναι μια δοκιμασία τόσο για τους παίκτες όσο και για τους φιλάθλους και απαιτεί ακλόνητη δέσμευση και αφοσίωση.

Ο Μessi σχολίασε σχετικά με τη συνεργασία του με τη Gillette: “Στην καριέρα μου είχα την τύχη να γνωρίσω μεγάλη επαγγελματική επιτυχία.  Ξέρω όμως ότι οι καλύτερες επιδόσεις έρχονται όταν δεσμεύεσαι 100% για το έργο που έχεις αναλάβει και  δείχνεις τη δύναμη και το σθένος να τα δώσεις όλα. Όλοι οι άνθρωποι έχουν τη δική τους «Ατσάλινη Δύναμη». Είναι η αταλάντευτη δέσμευση και αφοσίωση στα χρώματα της ομάδας σου ή της χώρας σου, παρά το οτιδήποτε. Η Gillette είναι η μάρκα που μοιράζεται μαζί μου την αποφασιστικότητά μου να είμαι ο καλύτερος που μπορώ να είμαι και ξέρω ότι μαζί μπορούμε να δείξουμε στους άνδρες παντού ότι οι πιο δυνατές επιδόσεις έρχονται όταν ενισχύεις τη Ατσάλινη Δύναμη μέσα σου και δείχνεις για τι αγωνίζεσαι.”

O Αντιπρόεδρος της Gillette, John Mang, δήλωσε “Η συνεργασία με τον Lionel Messi και μια σειρά από παγκόσμια αστέρια του ποδοσφαίρου καθώς και ομάδες μας τιμά και σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη Gillette και το ποδόσφαιρο. Οι κορυφαίοι παίκτες και οι ομάδες με τις οποίες συνεργαζόμαστε και που έχουν διαπρέψει στο άθλημα στο οποίο αγωνίζονται, αποτελούν για όλους μας έμπνευση για την επιμονή τους να δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους και να επιδιώκουν να είναι οι καλύτεροι που μπορούν κάθε μέρα”.

Σε μια περίοδο που οι ποδοσφαιριστές  σπρώχνουν τον εαυτό τους στα άκρα, η Gillette στοχεύει στο να αναδείξει τη σιδερένια θέληση των φιλάθλων και να γιορτάσει τον ρόλο που παίζουν εκείνοι στο να βοηθούν τις ομάδες τους να κατακτούν τη νίκη. Η καμπάνια της Gillette ενισχύει τον ρόλο της ως μια μάρκα που έχει υποσχεθεί και επιδιώκει να κάνει το καλύτερο για τους περισσότερους από 800 εκατομμύρια άνδρες παγκοσμίως κάθε μέρα για πάνω από 100 χρόνια.