Η διοίκηση της Καλαμάτα συνεχάρη τον ΟΦΗ για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος, στον τελικό του Βόλου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όπως αναφέρουν οι ιθύνοντες της «Μαύρης Θύελλας», η πορεία του ΟΦΗ προς τον τίτλο αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση και πηγή έμπνευσης.
Η ανακοίνωση αναφέρει: «Η ΠΑΕ Καλαμάτα και ο μεγαλομέτοχος & πρόεδρος της, Γιώργος Πρασσάς, αισθάνονται την ανάγκη να εκφράσουν τα θερμά και ειλικρινή τους συγχαρητήρια προς τον ΟΦΗ και τον πρόεδρό του, Μιχάλη Μπούση, για το σπουδαίο και άξιο επίτευγμα της κατάκτησης του Κυπέλλου.
Το ελληνικό ποδόσφαιρο έχει ανάγκη από τέτοιες όμορφες ιστορίες!
Η πορεία του ΟΦΗ μέχρι την κορυφή αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση και πηγή έμπνευσης για όλους όσοι αγαπούν το ποδόσφαιρο».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ