Ένα βραζιλιάνικο site ανεβάζει σε άλλο επίπεδο το μάρκετινγκ, κάνοντας επίκληση στη... δεισιδαιμονία των Βραζιλιάνων
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το “Μινεϊράσο” του 2014, η μεγάλη εντός έδρας ήττα της Βραζιλίας με 7-1 απ’ τη μετέπειτα πρωταθλήτρια Γερμανία, αποτελεί μια ρετσινιά για τη σελεσάο, που το πιθανότερο είναι να μην ξεπλυθεί ποτέ. Μετά από τέσσερα χρόνια, αυτή η πικρή ιστορία, αποτελεί ακόμα και μέρος του μάρκετινγκ ενός site ηλεκτρονικών πωλήσεων στη Βραζιλία. Το σλόγκαν “Θα βλέπατε το Μουντιάλ στην ίδια τηλεόραση, που είδατε το 7-1;”, στοχεύει στις προλήψεις και δεισιδαιμονίες των Βραζιλιάνων και λογικά πιάνει τόπο!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ