Οι Ιρανοί τιμούν την Εθνική ομάδα.

Καθώς η εκεχειρία στη Μέση Ανατολή κρέμεται από μια κλωστή, η συμμετοχή του Ιράν στο παγκόσμιο κύπελλο οριστικοποιήθηκε και χθες έγινε μια μεγάλη τελετή στην πλατεία της επανάστασης στην Τεχεράνη για την εθνική ομάδα της χώρας, που θα περάσει τον Ατλαντικό για να παίξει στην κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις ΗΠΑ, το Μεξικό και τον Καναδά.

Στην πλατεία είχε τοποθετηθεί και μία γιγαντιαία αφίσα με παίκτες της ομάδας να χαιρετούν στρατιωτικά, με τον Μεχντί Ταρέμι του Ολυμπιακού να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή. Το προπονητικό κέντρο του Ιράν θα βρίσκεται στην Αριζόνα, ενώ θα δώσει το πρώτο παιχνίδι στο Λος Άντζελες στις 15 Ιουνίου. Το Ιράν βρίσκεται στον ίδιο όμιλο με Νέα Ζηλανδία, Βέλγιο και Αίγυπτο.