Διακοπή στο ντέρμπι ανάμεσα σε Σπάρτα και της Σλάβια...

Χάος επικράτησε στο μεγάλο ντέρμπι της Πράγας μεταξύ της Σπάρτα και της Σλάβια στο πρωτάθλημα Τσεχίας, με την αναμέτρηση να διακόπτεται στις καθυστερήσεις έπειτα από σοβαρά επεισόδια στις εξέδρες και εισβολή οπαδών στον αγωνιστικό χώρο.

Συγκεκριμένα, στο 97ο λεπτό χιλιάδες φίλαθλοι μπήκαν μέσα στο γήπεδο κρατώντας φωτοβολίδες, δημιουργώντας αποπνικτική ατμόσφαιρα και σκηνές πανικού.

Σύμφωνα με όσα έγιναν στο φινάλε της αναμέτρησης, οι οπαδοί εκτόξευσαν φωτοβολίδες προς την πλευρά των αντίπαλων, με αποτέλεσμα να επικρατήσει μεγάλη αναστάτωση τόσο στις εξέδρες όσο και εντός αγωνιστικού χώρου.

Η κατάσταση ξέφυγε γρήγορα από κάθε έλεγχο, αναγκάζοντας τον διαιτητή να προχωρήσει σε προσωρινή διακοπή του αγώνα για λόγους ασφαλείας.

Μάλιστα, ο γκολκίπερ της Σπάρτα, Γιάκουμπ Σουρόβτσικ, τραυματίστηκε από χτύπημα οπαδού και μετά το περιστατικό η ομάδα του αρνήθηκε να ξαναβγεί στον αγωνιστικό χώρο.

Να σημειωθεί ότι το ντέρμπι διεκόπη οριστικά με το σκορ στο 3-2 υπέρ της Σλάβια, η οποία υπερέχει οκτώ βαθμών της συμπολίτισσάς της στην κορυφή των Playoffs…